ZAKUPY

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez serwisy www.skyline.sklep.pl. Po złożeniu zamówienia, zamówienie automatycznie otrzymuje status "oczekujące" do momentu aż pracownik sklepu potwierdzi mailowo lub telefonicznie przyjecie zamówienia do realizacji. Zamówienie zyskuje wówczas status "w realizacji".

W momencie wysłania towaru zamówienie otrzymuje status "zrealizowane", a Klient otrzymuje nr nadania przesyłki wg. którego może śledzić gdzie znajduje się paczka.

W przypadku odbioru osobistego, pracownik sklepu informuje że paczka jest gotowa do odebrania.

2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT.

3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

4. Przedmiotem sprzedaży są produkty wymienione w ofercie przedstawionej na stronie internetowej sklepu w chwili składania zamówienia.

5. Koszt wysyłki przy dokonaniu przedpłaty na konto jest DARMOWY. Przy płatności u kuriera wynosi 15pln.

PŁATNOŚCI

Proponujemy Państwu następujące formy płatności za zamówiony towar:

za pobraniem – płatność realizowana jest w momencie dostarczenia przesyłki;

przelew ONLINE – towar zostanie wysłany w chwili otrzymania przelewu bankowego za pośrednictwem platformy
PRZELEWY24.


DOSTAWA PRODUKTÓW


1. Proponujemy Państwu następujące sposoby dostarczania towarów:

przesyłka kurierska

odbiór osobisty

F.H. SIGMATEC Rafał Matuszczyk
42 - 221 Częstochowa, ul. Skwerowa 21 

NIP 5732507830
REGON 240194544

Poland
tel. +48 601 834 296, tel./fax +48 34 362 07 43
e-mail: biuro@skyline-poland.eu
Woj.Śląskie Pow.Częstochowa
Branża artykuły dziecięce




ZWROT TOWARÓW


Gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki po złożeniu u sprzedawcy na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwracany towar powinien być przesłany w stanie niezmienionym - czyli takim, w jakim był w chwili prawidłowego dostarczenia do odbiorcy. Do zwracanego towaru należy dołączyć gwarancje oraz paragon. Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru na wskazany przez Państwa numer konta bankowego lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres.

REKLAMACJE

Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę


1. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar, a o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać lub nie odbierać przesyłki.


2. Produkty znajdujące się w ofercie sklepu www.skyline.sklep.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją udzielaną przez producenta lub dystrybutora którego, okres wynosi 12 lub 24 miesiące w zależności od produktu.

3. W przypadku reklamacji towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki należy dołączyć kartę gwarancyjną podpisaną i podstemplowaną przez Sprzedającego.


4. Towary objęte gwarancją producenta prosimy odsyłać bezpośrednio na adres producenta oraz postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Pozwoli to Państwu zmniejszyć koszty napraw podczas okresu objętego gwarancją oraz przyspieszyć czas naprawy.


5. W przypadku reklamacji podczas okresu objętego gwarancją przesyłka realizowana jest na koszt producenta.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. zobowiązujemy się do ochrony państwa danych osobowych. Zgodnie z ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania lub żądania usunięcia ich z naszej bazy danych.